Информация, съгласно Приложение № 3 към чл. 16, ал. 1 от Наредбата за административно обслужване
1. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор:
Съгласно Регистъра на услугите информацията за предоставяните административни услуги и уникален идентификатор може да бъде намерена на адрес: www.lom.bg и в профила на община Лом в Административния регистър
2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт:
Информацията е посочена в описанието на всяка услуга.
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт:
В случаите на възлагане - служителите, които издават индивидуалния административен акт.
4. Звено за административно обслужване, приемащо документите и предоставящо информация за хода на преписката, адрес, адрес на електронната поща, телефони за връзка, работно време:
ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: община Лом, п.к. 3600, ул. "Дунавска" № 12
официален интернет сайт: www.lom.bg
електронна поща: lom.municipality@lom.egov.bg
Телeфон: 0971/69141
Работно време: от 08:30 до 17:00 часа без прекъсване.
5. Процедура по предоставяне на административната услуга/издаване на индивидуалния административен акт, изисквания и необходими документи:
• Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване или по електронен път;
• Завеждане в Автоматизирана информационна система и изпращане на преписката към Секретаря на община Лом и отговорния служител;
• Проверка в Информационните масиви на община Лом;
• Изготвяне на административния акт;
• Получаване на административната услуга/акт по избран от заявителя начин.
5.1. Необходими документи за предоставяне на услугата:
• Заявление по образец;
• Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението на място или средство за идентификация при подаване на заявление по електронен път/;
• Документ за платена такса за административната услуга
*Забележка: При необходимост могат да бъдат представяни други документи, касаещи издаването на индивидуалния административен акт
6. Образци на формуляри, които се попълват за предоставянето на административната услуга:
Образците на формуляри са посочени в описанието на услугите на адрес: www.lom.bg и в профила на община Лом в Административния регистър
7. Начини на заявяване на услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване, с подаване на писмено заявление по образец;
- Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път, чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги: https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/Help;
- Интернет страницата на община Лом: www.lom.bg ;
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път: ниво на предоставяне на услугата и интернет адрес, на който се предоставя:
Община Лом предоставя почти всички от услугите си като електронни административни услуги на ниво 4 /съгласно дефиницията на Наредбата за административния регистър/, а именно „Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация“;
- Система за сигурно електронно връчване – https://edelivery.egov.bg/;
- Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/;
- Портала за електронни административни услуги: https://unifiedmodel.egov.bg
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Документите/индивидуалните административни актове, свързани с административните услуги, извършвани от Община Лом са валидни до промяна на обстоятелствата или срок, определен в специализиран нормативен акт.
10.Такси или цени, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Информация, дали административната услуга е платена или безплатна е посочена в описанието на Административните услуги.
Начините за плащане за административните услуги в Община Лом са:
- в брой, на касата в Центъра за административно обслужване;
- чрез ПОС терминал в Центъра за административно обслужване;
- по банков път
Банкова сметка:
IBAN: BG 06 IABG 7474 8400 9106 00
BIC: IABGBGSF
ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
Кмет на община Лом
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
Съгласно разпоредбите на Административнопроцесуалния кодекс
13. Електронен адрес за предложения във връзка с административните услуги
lom.municipality@lom.egov.bg,
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
- по пощата, на посочен от адресата адрес;
- на ръка в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
- по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.
15. Допълнителна информация:
- Актът или отказът да се издаде такъв може да се обжалван пред Административен съд;
- Електронен адрес за предложения във връзка с облекчаване на режима /административната тежест/: lom.municipality@lom.egov.bg,
Технически стъпки по предоставянето на услугата, тяхното правно значение и срока за предоставянето ѝ:
1. Технически стъпки по предоставяне на услугата:
- При заявяване чрез Единния портал за достъп до електронни административни услуги:
- При заявяване чрез Системата за сигурно електрнно връчване: https://edelivery.egov.bg/Help
- При заявяване чрез Интернет страницата на община Лом: www.lom.bg ;
2. Техническите стъпки за проследяване на текущото състояние на предоставяната услуга.
- За заявена услуга чрез Системата за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/)
- За всички заявени услуги: Деловодна справка
Техническите средства за установяване и отстраняване на грешки при въвеждането на информация преди да бъдат направени изявленията във връзка с услугата.
Установяването на грешки се извършва автоматично съгласно функционалностите на използвана система за заявяване.
Техническите стъпки за достъп до актове, изявления и данни, събрани за получателя във връзка с предоставяне на услугата.
Проследяването на статуса на заявена електронна административна услуга се извършва чрез системата за сигурно електронно връчване:
(Система за еВръчване - https://edelivery.egov.bg/) или на интернет страницата на община Лом: Деловодна справка съобразно функционалностите на използваната система.
Езиците, чрез които услугата може да бъде ползвана.
Български
Общите административни актове са достъпни на електронен адрес: www.lom.bg
Вижте нашата Декларация за достъпност на адрес: www.lom.bg